طرح رایگان آموزش هنر در چندین رشته دیگر در بهبهان از سر گرفته شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان ضمن تشریح طرح اموزش رایگان هنر اظهار داشت: این دوره به ابتکار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم با شعار گسترش و آموزش هنر برای احاد جامعه با ثبت نام از متقاضیان در بیش از ۲۵ رشته در بهبهان اغاز شد که با استقبال کم نظیر علاقه مندان به هنر مواجه گردید.
کد خبر : 3109
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
طرح رایگان آموزش هنر در چندین رشته دیگر در بهبهان از سر گرفته شد

بهبهان آنلاین:

مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان ضمن تشریح طرح اموزش رایگان هنر اظهار داشت: این دوره به ابتکار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم با شعار گسترش و آموزش هنر برای احاد جامعه با ثبت نام از متقاضیان در بیش از ۲۵ رشته در بهبهان اغاز شد که با استقبال کم نظیر علاقه مندان به هنر مواجه گردید.

مهدی شجاعی ضمن تقدیر از این طرح ارزشمند ابراز داشت: پس از برگزاری دوره انیمیشن خواهران و با ابلاغ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هم اکنون دوره های عکاسی دیجیتال، بازیگری تئاتر، طراحی مد و لباس در شرف برگزاری می باشد.

گفتنی است دوره های سفال. تربیت مربی نقاشی کودک، نقاشی سفال و چهره پردازی و گریم نیز بلافاصله پس از دوره های در حال اجرا برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی در خاتمه ضمن تقدیر از جامعه هنری از آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو، اموزشگاه تجسمی نقش خیال، هما و باز باران به پاس مشارکت و برگزاری و همچنین تدریس دوره ها تقدیر نمود.

لازم به ذکر است در طرح رایگان اموزش هنر با تاکید مدیریت اداره ارشاد در فرایند آموزش از ظرفیت و نقش تخصصی آموزشگاه های هنر استفاده وافر گردیده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.