تجلیل از استاد خیرالله محمدیان شاعر موفق بهبهانی برای سرودن اشعار دوره هشت جلدی بسته های یادگیری آفتاب ۱و۲

از استاد خیرالله محمدیان شاعر موفق بهبهانی برای سرودن اشعار دوره هشت جلدی بسته های یادگیری آفتاب ۱و۲ تجلیل شد.
کد خبر : 6440
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
تجلیل از استاد خیرالله محمدیان شاعر موفق بهبهانی برای سرودن اشعار دوره هشت جلدی بسته های یادگیری آفتاب ۱و۲

بهبهان آنلاین:

از استاد خیرالله محمدیان عضو کارگروه تالیف محتوی پیش دبستانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان تجلیل شد.

به گزارش بهبهان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان دوره ۴ جلدی کتاب ” بسته تربیت و یادگیری آفتاب ۱” ویژه مهدکودک (گروه سنی ۵_۴ سال) و دوره ۴ جلدی کتاب ” بسته تربیت و یادگیری آفتاب ۲ ” ویژه پیش دبستانی (گروه سنی ۶_۵ سال) (مجموعا ۸ جلد) به همت کارگروه تالیف محتوای پیش دبستانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان برای نخستین بار چاپ و منتشر شد.

این ۸ جلد کتاب با استناد به سند تحول بنیادین به صورت تلفیقی از مفاهیم مختلف بر پایه آموزش تمام ساحتی و در چارچوب برنامه و فعالیتهای آموزشی و پرورشی دوره پیش دبستانی مصوب جلسه ۷۷۰ شورای آموزش و پرورش و با اهداف پرورش مهارت جسمی _ حرکتی, پرورش روحیه و رفتار عاطفی, پرورش مهارتهای ذهنی, صفات اخلاقی و رفتارهای اجتماعی مبتنی بر ارزشهای اسلامی, انس با قرآن, پرورش ذوق هنری و زیباشناسی, تقویت حس دینی , پرورش هویت ملی و مهارتهای زبان فارسی, ارتقای سطح بهداشت فردی و اجتماعی و ایمنی, آشنایی با محیط زیست و انس با طبیعت و حفظ آن و …. در قالب داستان, شعر, نقاشی, بازی, نمایش خلاق, کاردستی, بحث و گفتگو طراحی و تنظیم شده است.

این کتابها به وسیله انتشارات تراس با شمارگان ۲۰۰۰۰ جلد چاپ و در تمام مهد کودک ها و مراکز آموزشی پیش دبستانی استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۴۰۴ _ ۱۴۰۳ توزیع و تدریس می شود.

از آنجا که اشعار این مجموعه آموزشی سروده آقای خیرالله محمدیان می باشد, ضمن تبریک به شاعر و پژوهشگر ارزشی شهرمان, از خداوند توفیق روزافزون را برای ایشان مسئلت داریم.

شایان ذکر است که در ۲۳ مهرماه سال جاری از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان طی مراسمی در سالن غدیر این سازمان, با حضور کارگروه تالیف محتوای پیش دبستانی اداره آموزش و پرورش استان خوزستان با اهدای لوح تقدیر از نویسندگان کتاب تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.