بسیجیان پای کار مهار آتش سوزی در اراضی تشان بهبهان

بهبهان آنلاین: سرهنگ روح‌اله قاسمی خشاب فرمانده سپاه ناحیه بسیج بهبهان در گفت وگو با خبرنگاران در بهبهان اظهار کرد: پیرو اعلام آتش سوزی گسترده در بخش تشان غربی شهرستان بهبهان حوالی ساعت ۱۲ بامداد باهماهنگی صورت گرفته با ارگان های مربوط بسیجیان حوزه مقاومت شهیدصفری زاده جهت عملیات اطفای حریق به منطقه اعزام شدند.

کد خبر : 6156
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

بهبهان آنلاین:

سرهنگ روح‌اله قاسمی خشاب فرمانده سپاه ناحیه بسیج بهبهان در گفت وگو با خبرنگاران در بهبهان اظهار کرد: پیرو اعلام آتش سوزی گسترده در بخش تشان غربی شهرستان بهبهان حوالی ساعت ۱۲ بامداد باهماهنگی صورت گرفته با ارگان های مربوط بسیجیان حوزه مقاومت شهیدصفری زاده جهت عملیات اطفای حریق به منطقه اعزام شدند.
وی در ادامه افزود: وسعت آتش سوزی به بیش از ۳۰ هتکار ارضی کشاورزی و کوه بوده که ۲۰ نفر از بسیجیان با حضور به موقع و انجام اقدامات لازم پس از ۶ ساعت بی وقفه عملیات اطفای حریق به پایان رسید.
فرمانده سپاه ناحیه بهبهان خاطر نشان شد: بسیجیان ناحیه مقاومت بهبهان در آتش سوزی های اخیر حضور فعال و موثری ایفا کرده و بر‌ این باور هستند که حفظ و نگه‌داری منابع طبیعی و محیط زیست هم برای خدمت رسانی به مردم است و باید در حفاظت و نگهداری آن نهایت تلاش را داشته باشیم.
سرهنگ روح اله قاسمی خشاب یادآور شد: از همه بسیجیانی که با دغدغه مندی و مسئولیت پذیری برای کمک به مردم و منابع ملی در محل آتش سوزی های اخیر حضور پرشور پیدا کردند تقدیر و تشکر می کنیم.فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.