مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

مدیران دستگاه‌ها داده‌های لازم را برای تبیین خدمات نظام در اختیار رسانه‌ها قرار دهند

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خوزستان:با حضور اعضای این کمیته در استانداری خوزستان برگزار شد.
کد خبر : 6041
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
مدیران دستگاه‌ها داده‌های لازم را برای تبیین خدمات نظام در اختیار رسانه‌ها قرار دهند

بهبهان آنلاین:

مجید منادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این نشست اظهار کرد: نشست شورای اطلاع رسانی دولت با هدف بررسی نهایی و آماده سازی دستگاه های اجرایی در بعد رسانه و اطلاع رسانی به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی و رسانه های استان خوزستان با تبلیغات و اطلاع رسانی های گسترده، حرکت خود را در جهت حضور حداکثری مردم و مشارکتی پرشور، آغاز کرده اند عنوان کرد: یکی از نکات مهم در این جلسه تبین وظایف شورای اطلاع رسانی در استان و شهرستان ها است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: فرمانداران نقش اصلی را در برگزاری انتخابات دارند و بقیه دستگاه‌های اجرایی که در این فضا وظایفی را بر عهده دارند آمادگی لازم را داشته باشند و بر اساس دستورالعمل هایی که در حوزه رسانه ایی و فرهنگی و مجازی ابلاغ و آماده شده است، عمل نمایند.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی معاونت سیاسی استانداری جلسه ای روز سه شنبه به شکل آنلاین با فرمانداران شهرهای مختلف خواهیم داشت که دستورالعمل ها تبیین خواهد شد.
منادی اذعان داشت: یکی از مهمترین موضوعات در این جلسه تشریح خدمات دولت سیزدهم و شهید جمهور و شخص آیت الله ریسی و نگاه ویژه ای است که در این دولت به استان خوزستان صورت گرفت.
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خوزستان تاکید کرد: جا دارد که تمام مسئولان و مدیران که در این فرایند خدمت رسانی کردند اطلاعات لازم را در این مدت در اختیار رسانه های دلسوز و متعهد و فضای مجازی بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه نباید خلا اطلاعات برای رسانه ها در جهت ارائه عملکرد دولت وجود داشته تصریح کرد: اطلاعات و آمار باید به شکل دقیق در اختیار این عزیزان قرار بگیرد و با امیدآفرینی در میان مردم، شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.