ماجرای مدرسه قلعه سید مقیم بهبهان چه بود؟!

عضو انجمن اولیا و مربیان مدرسه قلعه سید مقیم بهبهان اظهار کرد: مدرسه روستا قلعه سید مقیم ۸۳ دانش آموز دارد و تعداد دانش آموزان پایه سوم به حد نصاب اختصاص یک معلم جداگانه را ندارد و به‌صورت مشترک با پایه‌های دیگر برگزار می‌شود.
کد خبر : 5535
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
ماجرای مدرسه قلعه سید مقیم بهبهان چه بود؟!

بهبهان آنلاین:

روز گذشته تعدادی از والدین دانش آموزان روستای قلعه سید از توابع شهرستان بهبهان به علت نداشتن معلم و پایین بودن میزان کیفیت آموزشی در مدرسه این روستا با انجام حرکات هنجارشکن در ورودی اداره آموزش و پرورش بهبهان موجب اخلال در نظم این اداره شدند.

علی مارین عضو انجمن اولیا و مربیان مدرسه قلعه سید مقیم بهبهان اظهار کرد: مدرسه روستا قلعه سید مقیم ۸۳ دانش آموز دارد و تعداد دانش آموزان پایه سوم به حد نصاب اختصاص یک معلم جداگانه را ندارد و به‌صورت مشترک با پایه‌های دیگر برگزار می‌شود.

وی در ادمه افزود: با توجه به گله‌مندی و نارضایتی والدین از نوع برگزاری کلاس‌های درسی دانش آموزان، با رئیس و معاونین اداره آموزش و پرورش بهبهان چندین جلسه جهت رفع این مشکل و ارتقاع سطح کیفی مدرسه برگزار کردیم.

عضو انجمن اولیا و مربیان مدرسه قلعه سید مقیم بهبهان تصریح کرد: پس از درخواست‌های مکرر به اداره آموزش و پرورش بهبهان طبق توافق صورت گرفته قرار شد با جابه‌جایی معلم و همچنین با به‌کارگیری یک معلم بازنشسته در مدرسه روستای قلعه سید مقیم گله‌مندی والدین رفع شود.

 ابلاغ معلم طبق دستورالعمل  صورت می‌گیرد

حسین آغاجری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد دانش آموزان در برخی پایه‌های تحصیلی مدارس روستایی کلاس‌ها به صورت مشترک یا چند پایه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در شهرستان بهبهان هیچ مدرسه‌ای مشکل کمبود معلم ندارد و تعداد معلم در هر مدرسه طبق چارت ابلاغی وزارت آموزش پرورش مشخص می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهبهان در مورد گله‌مندی والدین دانش‌آموزان روستای قلعه سید مقیم تصریح کرد: والدین دانش آموزان این مدرسه به اداره اموزش و پرورش بهبهان مراجعه کرده و خواستار افزایش معلم در مدرسه روستای قلعه سید مقیم بودند.

آغاجری در ادامه بیان کرد: بعد از مراجعه والدین و درخواست آنها به همراه معاونین مربوطه بازدیدی از مدرسه و همچنین گفت‌وگوی با والدین دانش آموزان داشیم و شرایط و دستورالعمل مربوط به تعداد معلم در مدارسی که تعداد دانش آموزان به حد نصاب نرسید را برای آنها تشریح کردیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به گله‌مندی والدین از سطح آموزشی برخی معلم‌ها این مدرسه معلمی با سطح کیفی بالاتر جهت افزایش یادگیری دانش آموزان به این مدرسه ابلاغ شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان خاطرنشان کرد: با توجه به بازدید از مدرسه روستای سید مقیم و گفت‌و‌گو با والدین دانش آموزان روز گذشته تعداد اندکی با مسدود کردن درب اداره آموزش و پرورش و ایجاد خلل در امور روزانه این اداره سعی به  شلوغی و برهم زدن نظم داشتند که با حضور به موقع نیروی انتظامی این مشکل رفع شد.

آغاجری در پایان یادآور شد: اداره آموزش و پرورش شهرستان بهبهان همواره با کمک و همراهی والدین دانش آموزان توانسته به موفقیت‌های متعددی در سطوح علمی دست یابد.

فارس

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.